Guest kuusysi Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Joo eli eilen kun tulin stadin kruisingeista niin kytkinosasto sanoi sopimuksen irti. Kysyisinkin itseäni enemmän tietäviltä, että mikä meni rikki. Olin vaihtamassa vaihdetta niin kytkinpoljin jäi pohjaan eikä vaihdetta saanut enää päälle. Ja aina kun painaa kytkintä moottori käynnissä se pitää melko kovaa meteliä. Kytkinvaijeri ei ole ainakaan poikki eli missä vika? edit: oli muuten melko hauskaa ajaa 40 kilsaa ilman kytkintä. Quote Link to comment
Guest panu Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Samanlaisen vian kokenut. Irrotinakseli antanut periksi -> painelaakeri kappaleina -> paineasetelma vaihtoon. Quote Link to comment
Guest kuusysi Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Eli ei muuta ku uutta paineasetelmaa tilaukseen. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 kannattaa se kuitenkin avata ensin, auto seisoo joka tapauksessa tilaamisen ajan jos et heti uutta osaa saa. Suotta ostaa jos ei olekaan vika arvatussa osassa. On tullu vastaan sellaistakin että on ollut epäsopivaa osaa vuosimallieroista johtuen, ja painelaakeri on jumittunu kytkimen käpälien väliin. Käpälät puristaa sitä enemmän ku yrität vetää laakeria ulospäin. Johtuu siis epäsopivista osista ja kulumisesta. Quote Link to comment
Guest kuusysi Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Joo kyllä mä sen avaan ensin. Huomenna on hyvin aikaa... Quote Link to comment
Guest koivi Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 kone pois sillähän sen näkee.kuplan koneessahan ei kauaa mene ku ottaa pois!! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.