Guest Hande Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Nii minkälainen homma se on ku ei oo ikinä tullu aukastua kuplan laturia ja pitäs hiilet vaihtaa. Kyseessä siis tasavirtalaturi, onnistuuko paikallaan vai pitääkö irrottaa? Quote Link to comment
Guest Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Onnistuu paikallaan. -Akun kenka irti, jompikumpi. - jos laturissa on viela hiilien suojamuovit paikallaan, kampea ne irti. Pitkulaiset soikeat tulpat. - hiilia on 2kpl, ylapuolella ja alapuolella. Tee ylempi ensin niin saat kokemusta, alempi on hankalampi kun se on ylosalaisin ja vaikeammin nahtavissa. - irrota hiilien johtoa pitava pieni tasapaapultti, ala anna sen pudota laturin sisaan. - nosta pienilla karkipihdeilla tms. hiilta painava jousi ylos niin pitkalle etta hiili mahtuu nousemaan ulos pidikkeestaan. Jousen ei kuulu lahtea irti. -Laita uusi hiili paikalleen, muistaakseni se menee vain yhdessa asennossa. Laske jousi paikoilleen painamaan hiilta akselia vasten - kirista jarkevaan tiukkuuteen hiilen johdon kiinnityspultti. Toista alemmalle hiilelle, ja homma on tehty. Jan Quote Link to comment
Guest Hande Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Ok, eiköhän tuo onnistu. Onhan nuita joskus vaihdeltua, mut tosiaan kuplan laturista ei ole kokemusta. Kiitoksia!! On muutes vielä semmonen juttu, luin et jollakin muullakin oli, eli oikealta puolelta palaa tulppia aika tiuhaan. Ngk b7hs nyt käytössä, katsotaan miten toimii niillä, kutoset ei kestä. Pitänee joku päivä täs aukasta toi kaasari ja kattoo kurkut ja suuttimet, jos joku viisampi vois sit kertoa onko koot ihan jees. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.