mick Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Heips! 88 pyttysetti koneessa, männän laesta sylinterin yläkulmaan on 0,63mm. Hotcarsilta luin, että tuo väli pitäisi olla isompi, vakio-moottoreissa olla 1,3 - 1,5mm (viritetty moottori laatuosilla 1mm). Konetta on piristetty jonkinverran. Laatuosia käytetty, kyllä. Ainakin mielestäni :D Jos 0,5mm korotusrenkaat laittaa, niin silloinhan tuo väli kasvaisi noin 1,1mm saakka, joka riittänee? Vai pitääkö olla se seuraava koko, 0,75mm (1,38mm). Kansi on Street Pro 2, vaikuttaako se noitten korotusrenkaitten käyttöön? Puristuspaineet mittasin, ja oli 9.5kg/cm2. Paljonkohan laskee puristukset tuollaisella 0.5mm korotuksella? Quote Link to comment
Fileas Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 http://www.dwl.fi/xls/engine.xls Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Mäntäkuvassasi näkyy mäntien ulkoreunasta sorvatun juuri sen vuoksi. Jos männän korkeampi keskikohta sopii palotilan syvempään osaan on mittaus tehtävä männän reunasta joka on alempana. Keiteleen Koneesta löytyy korotusrenkaita 0.25-0.50-0.76-1.00-1.52 mm. Quote Link to comment
mick Posted July 5, 2006 Author Share Posted July 5, 2006 Mäntäkuvassasi näkyy mäntien ulkoreunasta sorvatun juuri sen vuoksi.Jos männän korkeampi keskikohta sopii palotilan syvempään osaan on mittaus tehtävä männän reunasta joka on alempana. Keiteleen Koneesta löytyy korotusrenkaita 0.25-0.50-0.76-1.00-1.52 mm. Se mäntäkuva on toisesta setistä :) Eli noita koneita on työn alla muutama... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.