Guest Raggare Posted July 7, 2004 Posted July 7, 2004 joku vaihtanu sen tiikerin tankista kenguruks prkl.. :( ihan mahotonta ajella kuppelil ku meinaa ukko ees pysyy penkil, eli tasakaasulla ei oikeen ajella, se o joko on tai off tuo kaasu, yritä siinä sit taiteilla kaasulla ku auto käy pomppaamaan niitten välillä, horisontti häviää.. aattelin et onkohan nuo moottorin kannakekumit menny entiseks? kiihytettäessä rivakasti ei kuitenkaan tuu niitä 10 richterin täristyksii mitä joskus muinnoin jo 1200 aiheutti ku yritti lähtee kovempaa, siinäki oli vähän ikävä tuo kruisailu mutta ei sentää tuollane pomppulinna ku tämä.. sitten vähän ihmetyttää onko mul vieläki imuvuotoo prkl vai onko nuo weberit sellasii et kierrokset nousee heti pari tonnia ku läppää millin raottaa? tyhjäkäynti o kuitenki ihan tasane jossaki ~1000rpm kieppeillä ku en oo säädelly. tuolla yhdistelmällä voitte sit kuvitella muka ajavan.. no ehkä stripillä mut en mä sinne ollu menossa notta mitäs sanoo arvon raati tähän :) prkl nuo jousien suojakannetki hajoo käsiin, kannattaskohan samal uusii ne kumit? Quote
-MITO- Posted July 7, 2004 Posted July 7, 2004 Jokos oot starttipilotilla suhnutellu imusarjojen suuntaan koneen käydessä? Ei sitten punasina hehkuviin osiin ;D Quote
Fileas Posted July 7, 2004 Posted July 7, 2004 Mulla Weberi(44 IDF) oli melko säyseä, ei siis nykiny. mitäny pieni viive oli kaasua painaessa . Kenelläkään ei äkkisiltään ollut suuttimia siihen värkkiin, kaikki tarjos eioota . no nyt on tellervot :D Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.