Jump to content

Pulttijako


Guest redcougar

Recommended Posts

Guest redcougar

Osaako joku sanoa onko Kuplaan saatavilla jarrurumpuja, joissa olisi jako 4x108 vai pitääkö hoitaa itse olemassa oleviin rumpuihin jossain konepajalla tai vastaavalla?

 

Mulla olisi vanteet + gummit Kuplaan, mutta jako ei tietenkään täsmää. Niinjoo, auton vm on 69.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Osta miulta vakiosta rummuista tehyt navat, olat ja satulan kiinnikkeet, niin saat jäähytetyt etulevyt ja 4x108 vanteet kiinni. Ainoo haittapuoli on se, että noi on poratta vanhan jaon väliin, eli kierrettä ei oo ku 9 milliä. Pitäs pinnapulteilla kestää kyl.

Link to comment
Guest redcougar

Raussi,

 

Nyyppäkysymys noihin liittyen, mitä muutoksia noiden lisäksi mun tarvitsee tehdä, kun siellä on nyt rummut? Toi paketti kiinnostaa kyllä, laita vaikka YV:llä hinta mitä haluat noista.

Link to comment
Guest Mika Raussi

80 eurolla lähtee koko paketti.

 

Käytännössä ton lisäks ei tarvii hommata muuta kun noitten kiinnityspultit, satulat, levyt ja tietty pinnapultit pyörien kiinnitykseen. Letkuista en oo varma miten ylettää, eli voi joutua keksimään pidemmät jostain.

 

Parin viikon päästä ois vapaana myös puhelletut ja maalatut tukivarret uusilla nivelillä. Tai on noi vissiin joku pari sataa kilsaa ajetut.

 

Ainiin ja noi sit levittää jarrulevyn verran, eli 6mm per puoli.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...