Guest Raggare Posted July 16, 2004 Share Posted July 16, 2004 nonni, nyt o mutterit ja pultit irti et sais lodjuu siirrettyy sen verta et kumit vaihtus, vaan jopas on hankalaa.. tartteeko nuo vetariputket viel irrottaa jousilaatoistaan vaan joustaako ne sen verran et kumit sais vaihettuu? sen verran sain meisselil väännettyy et etukannakekumin pultit ois ulkona rööreistään, vaan siin on viel ne toiset mokomat et sen saa pois :O et mikäs ois hyvä tekniikka täs hommas? t. silmät ja suu täynnä paskaa.. Quote Link to comment
Guest jipari Posted July 17, 2004 Share Posted July 17, 2004 Hirveellä väännöllä sain etukannakkeen vaihdettua kun kone oli kiinni; meinas usko asiaan loppua kesken. En ottanut vetareita irti. Mahtuuko sinne rälläkkä tms. jolla lyhentäis vähän pultteja (1cm?). Nehän jää jumittamaan ärsyttävän vähästä. t: Kuin myös suu & silmät täynnä kökköö. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted July 17, 2004 Share Posted July 17, 2004 Mie sain ainakin vaihettua kumit just ja just. Ei ollu kone kiinni. Mut muistitko vaihdeepin tanhon irrottaa? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 joo tekniikka ehkä löyty, kaik o irti paitsi vetariputket, tunkin kahva siihen takakannakkeen poikki homman ja lodjun kulman taakse ja punnerrus, vois mahtuu.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.