Guest Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 eli tapaus tulee olemaan tämä:69 kupla saa allensa uuden puma akselin ja rummut vaihdetaan levyiksi(eli olatkin vaihtuvat toisiin,siksi ei vanhaa säätöä voi käyttää,kun sitä ei enää tiedä).aluksi ainakin tulee vakio korkeuteen mutta ehkä tipautan sitä muutaman sentin.eli mistä lähden niitä kambereita säätää tai oikeestaan mistä mittaan miten säädän sehän säätö siinä yläpallon alla olevas epäkesko mutteris.kasteri vissiin pysyy jos ei tiputa paljon ja sen säätö ilmeisesti muutenkin hankalampaa? niin ja mitkä ovat tehdas lähtöiset säädöt? vai tuleeko nää kaikki vaan kokeilemalla???tuskin kuitenkaan? mieluiten vastaukset suoraan rautalangasta ettei tarvii ihmetellä! Quote
Guest Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 jaa kukaan ei tiedä mitään, vaan säätelette ominpäin mitä sattuu?? Quote
Guest Raggare Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 joo kato ihan tuntumal ja silmällä vaan :D Quote
Guest Mika Raussi Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 Iso suorakulma ja kamberit vähän kenolleen :D Itellä on tällä hetkellä muuten ihan vitusti. Madalluspaloilla korotettu keula droppiolilla ja isompiliikkeisillä camber-palikoilla ja säädöt tapissaan Näyttää aivan hirveeltä eikä toi hyvääkään oo nähnykään! No ajovalot on onneks taivaassa asti :D Quote
Guest Posted October 3, 2006 Posted October 3, 2006 kaipa niihin jootku tehdas säädötkin on mutta pannaan sit ekaks niitten epäkeskomuttereiden lovi eteenpäin sojottaa ja sit tiputettaessa väännellään lovee kohti tankkia eli vastakkain.koitetaan näin ja kevääl näkee mihen se volsu sinkoo ittensä kun ratista päästää. Quote
Guest Mika Raussi Posted October 3, 2006 Posted October 3, 2006 Vois epäillä että pyörät harittaa jos ei suoraan kule. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.