Jooo Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Jos vakaana aikomuksena on varustaa Kupla nelostyypin öljynjäähdyttimellä, niin kuinka ison työn teettää? Epäsiisti ylimääräinen doghouse-koppa jo olisi joutilaana nurkissa, eli joutaa surematta joutua modifikaation uhriksi. Mutta joutuuko tulipeltiä avartamaan tms? Muistaakseni ei vakiokokoisenkaan koirankopin ja äänieristeisen tulipellin välille kunnolla sormen mentävää koloa jää, eli taitaapi olla mahtuminen siinä ja siinä. Tai sitten vaan täytyy sisämelun kasvu hyväksyä... Nelostyypin jäähdytin taitaa olla leveydeltään noin puolitoistakertainen ykköstyypin kennostoon verrattuna, eli lienee käytännössä pari kokme senttiä leveämpi? Itse kopan muokkaamisessa ei isoa savottaa taida olla, kunhan vain saa levennyksen tehtyä sen verran jouhevaksi ettei mitään kynnyksiä ilmakanavaan jää. Jäähdyttimen jälkeinen "kulmapala" lienee niin ikään helppo päivittää sopivaksi. Aiheellista saattaa olla myös sen moottoritilan etummaisessa pellissä olevan ilmakanavan reiän suurennus. Mites olette itse tehneet? On vähän hankala itse noita mittoja ja mahtumisia pähkäillä kun moottorinkasauspaikka sijaitsee noin sadan kilometrin päässä paikasta missä auto majailee... Tää eka topicci on aikas lähellä jo näitä viimeisiä..........:))))) Quote Link to comment
Guest JuMuS Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 Tää eka topicci on aikas lähellä jo näitä viimeisiä..........:))))) Näin se tuntuu täällä menevän, kerrasta toiseen... :) No, homma etenee joka tapauksessa hitaasti mutta varmasti. Viikonlopun jälkeen on aikomus alkaa todenteolla pähkäilemään puhallinkoppaan tehtäviä muutoksia. Kiitokset kuvista ja asiaan liittyvistä kommenteista kaikille keskusteluun osallistuneille. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.