Jump to content

Kattoverhoilun vaihto


Recommended Posts

Elikkäs ois seuraavana vuorossa tommonen vaihe rojektissa, mutta rupesin kattomaan että taitaa pitää ottaa takasivulasit ja takalasi irti että pääsee urakkaan kiinni. Pitääkö toi paikkaansa vai katsoinko väärin. Ja onkos kellää kokemuksia noista myytävistä kattoverhoiluista? Vinkkejä otetaan vastaan ilomielen ja vuosimalli oli -65

Link to comment

Itse oon pyytänyt jonkun kaverin ulkopuolelle ottamaan kopin sivulasista hanskat kädessä varuiksi kun hulahtaa irti ja itse mennyt takapenkille ja laittanut pyyhkeen tms kenkien päälle ettei mahdolliset kivet kengänpohjissa naarmuta lasia ja painanut tasasesti ulospäin ja lasi irtoaa nätisti.

Link to comment
Ja onkos kellää kokemuksia noista myytävistä kattoverhoiluista? Vinkkejä otetaan vastaan ilomielen ja vuosimalli oli -65

TMI:n kattoverhoilusta on kokemusta. Tavara oli hyvää - tekijä vaan ei (siis minä). Eikä oo pahan hintasta.

Aircooledin kautta sitä saapi Suomeen, kun eivät mokomat myy suoraan kuluttajille. TMI:n kotisivuilta

http://www.vwupholstery.com/products/products.html löytyy mallit ja värit pdf-muodossa ladattavaksi. Oo sit tarkkana niitten tuotekoodauksen kanssa ennen kuin tilaat, jos tilaat...

Metritavaranakin tavaraa saa autoverhoomoista, mutta taitoa vaatii ommella muotoon jne.

-J

Link to comment
Itse oon pyytänyt jonkun kaverin ulkopuolelle ottamaan kopin sivulasista hanskat kädessä varuiksi kun hulahtaa irti ja itse mennyt takapenkille ja laittanut pyyhkeen tms kenkien päälle ettei mahdolliset kivet kengänpohjissa naarmuta lasia ja painanut tasasesti ulospäin ja lasi irtoaa nätisti.

 

Näin olen itsekin aina toiminut, ilman tota pyyhettä tosin...

Ainoastaan kerran on mennyt kenkä läpi lasista =)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...