Guest olli lammi Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Mitenkäs tarkalleen kätevimmin tuon imuvuodon etsitte autoistanne? Vuotoa on, mutta kun ei tiedä tarkalleen, että mistä. Quote
-MITO- Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Suhnuttelet vaikka startpilottia mutta ei kuumaan koneeseen ;) saattaa eetterit tussahtaa :) Quote
Guest olli lammi Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Suhnuttelet vaikka startpilottia mutta ei kuumaan koneeseen ;) saattaa eetterit tussahtaa :) Tämä minua juuri kiinnostaakin, että paljonko on "suhnautus". Onko se minimaalinen pikku suhaus vai sekunnin kunnollinen painallus? Missäs asennossa kaasu? Tyhjää tuo ei oikein tykkää käydä, jos ei ole kaasu selvästi auki (jolloin kierroksia on enemmän) tai jos ei nypäytä kaasua aina välillä. Kovin tasaista käyntiä ei siis saa kuin pitämällä kaasua auki. Ja huomaako "suhnautuksen" vaikutuksen helposti, jolloin kovemmat kierrokset tai epätasaisuus ei niinkään vaikuttaisi vai onko sillä vain pieni vaikutus käyntiin ja näin enemmän henkimaailman hommaa tuo etsiminen? Quote
-MITO- Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 no koittaa pitää sen käynnin kaasuvivusta tasasena. Quote
Guest Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 saa sitä suihkia sinne vaikka kuinka helvetisti. Ei kuitenkaan laturin lähelle. (varsinkin tasavirtalaturi kipinöi). Oletkos varma ettei ole tyhjäkäyntipiirissä roskaa? Jan Quote
Guest olli lammi Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Oletkos varma ettei ole tyhjäkäyntipiirissä roskaa? Varmahan mä en ole mistään. Tuo kuitenkin on pahin jarruttaessa tai sen jälkeen. Käynti vaeltelee sitten jonkin verran. Ajettaessa toimii ihan ok, tosin kaasussa tuntuu sellainen selkempi kohta, jossa ei auto oikein tiedä, että menisikö vai ei. Ajattelin, että jos tarkistaisi nuo imuvuodot ensin ennenkuin alkaa tuota kaasaria taas irrottamaan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.