Guest BugPower Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Miten saa ratin ja virtalukon irti särkemättä mitään -74 kuplassa? ei mitään kiinnitys ruuveja näkynyt lähelläkään virtalukkoa :( pitää vaihtaa ratti customiin ja ehjä virtalukko tilalle kun vanha sano sopimuksen irti :/ Quote Link to comment
Guest Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Ratti lähtee irti ihan ku mistä tahansa autosta. Töötin osa eka irti ni pääsee käsiks. Quote Link to comment
-MITO- Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Ratin keskiö pois ja sen alta löydät 27mm mutterin joten varaa 27 hylsy ja jatkovarsi. Quote Link to comment
Guest BugPower Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 joo tiiän mut miten sen töötin osan saa 1 palana pois :P siin sivuilla joku klipu tms? vai pitääkö vaan "vähä" käyttää väkivaltaa? :E ja miten sen virtalukon saa pois? kiitoksia vastauksista jo etukäteen =) Quote Link to comment
-MITO- Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 -74 kuplan vakioratissa olevan muovisen ison keskiön saa pois kun nurkista varovasti meisselillä kääntää. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Tai ottaa vaan kiinni ja nykäsee. Virtalukko lähtee sit kun otat rattiakselilta lukkorenkaan pois, avaat viiksipaketin alla vasemmassa reunassa olevan kuusiokoloruuvin ja nykäset. Quote Link to comment
Guest BugPower Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 joo kiitoksia! eiköhän tuo onnistu :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.