Sami Leskinen Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Mikä jenga on kuplan orkkis olka-akselissa jarrusatulan kiinnitykseen käytettävissä kolosissa? Mulla on kaksi alkuperäistä pulttia, jotka uppoo niin nätisti akseliin, ja kasa uusia (ainoastaan hiukan kovempia) samanlaisia kk-kaupan pultteja, joista yksikää ei tunnu uppoavan nätisti. Uuuteen madaltavaan akseliin uppos kaupassa, ku nyrkki per******n. Onko alkuperäsen pultin jengat vaan väljistyneet ja reikä täynnä ruskeaa pyörimisen estoainetta, vai onko mulla väärällä jengalla olevat pultit. Sami Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Muistelisin että normi M10 Quote Link to comment
Sami Leskinen Posted April 16, 2007 Author Share Posted April 16, 2007 juu eli putsailen jengat ja ruuvailen kiinni :) kiitos! Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Kannattaa muuten laittaa kierrelukitetta väliin. Mie oon pari kertaa joutunu tiukkaamaan kun on kuulunu kolaus aina kun koskee jarrupolkimeen. Quote Link to comment
Recommended Posts