Guest conii Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 Parikin ongelmaa nyt ilmeni katsastuksen myötä johon voisin tarvita osaavien ihmisten neuvoja. Ongelma 1, Peruutusvalot eivät toimi polttimot ehjät, mitä löydän sen kytkimen joka ohjaa peruutusvaloa ? Ongelma 2, Onnistuttiin appiukon kanssa katkasemaan takarummun ilmausruuvin, ja nyt mietinkin milläs ilveellä mä saisin sen helpoiten poijes, tossa jo suunniteltiin vähän että ottas poralla reikää isommaks ja vastakierre tapilla ottas nysän poijes, mut nyt kun se ei vuoda eikä mitään niin onko ees järkee irrottaa kun saattiin ilmattua rumpu sylinterin kautta. Quote Link to comment
Fileas Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 1.etsi laatikkoon meneviä sähköjohtoja ...... 2. osta uusi sylinteri, mielummin 2 . osat ei varmaan maksa mäyräkoiraa enempää... katkennut ilmaruuvi on hylkäyksen peruste. Quote Link to comment
Guest conii Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 Mulla on jo yksi sylinteri mutta kun vanhaa sylinteriä ei saanu irti kilvestä että sen olisi voinut vaihtaa. Quote Link to comment
Kape77 Posted July 2, 2007 Share Posted July 2, 2007 Mulla on jo yksi sylinteri mutta kun vanhaa sylinteriä ei saanu irti kilvestä että sen olisi voinut vaihtaa. sitte ei oo kyllä mitään tehtävissä enää, sorry. Quote Link to comment
Recommended Posts