Guest PaKe Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Jees, elikkäs aiheessa näkyvässä kaasarissa K&N putsari, jonka otin tossa pesuun justii ja hokasin jotta koko komeus ui bensassa. Ylälevyn ja suodattimen välistäkin tuota näyttää valuneen aikalailla.. Mistä tämmönen kielii? Seokset on varmaankin hieman rikkaalla kun pikkusen päästää mustaa paikoillaan polettaessa, eikös se laihalla tapaa "aivastella" putsariin? Kun ei tuo paukuttelekkaa missää vaiheessa, tasakaasulla kun ajaa hetken ja sitten painaa vähän lisää niin hetken röpeltää enneku lähtee<-- saattaa johtua sytkästäkin kun ei oo lampun kanssa säädetty (tähänkin toimenpiteeseen voi antaa neuvot kun ei osaa) Quote Link to comment
Guest Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 se on normaalia takaisinvirtausta, kaasarin ylapuolella pyorii isommilla kaasulapan avautumilla bensasumua joka ei kerkia livahtamaan moottoriin vaan imupulssi tormaa kiinni olevaan venttiililautaseen ja kimpoaa takaisinpain. Ameriikan kielella 'fuel standoff'. Laita kiihdytyssuppilot ilmanputsarin sisaan, mita korkeammat sita tehokkaammat, ne ehkaisee hiukan tota bensasumua. Kyseessa varmaan keskelle asennettu yksi DRLA 45? Siina on suurin syy.. nurkkakaasareissa ongelma ei ole laheskaan yhta paha. Himmeli on varmaan rikkaalla, sita vois koittaa vahasen laihentaa mutt akeskikaasarin ongelmista johtuen ne on aina laitettavakin hiukan turhan rikkaalle jotta toimisivat edes jotenkuten kaikilla kierrosalueilla. Jan Quote Link to comment
Guest PaKe Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Ookoo.. Voisinpa huomenna kysästä hc:sta suppiloita samalla kun haen tiivisteitä. Eräs harrastaja kans omien kokemustensa pohjalta kehotti laittamaan ennemmin 2 tuplaa kuin yhen, yhtä ei kuulemma saakkaan kunnolla toimimaan. Jos nyt joskus päivittäis kaasaripuolta niin, että laittais 2xtuplat niin kuinkahan isot kaasarit voi laittaa? Meniskö niin edullisesti, että hommais vaan toisen samanmoisen vai meneekö jo överiksi? Koneen on rakentanut edellinen omistaja, eikä sisuksista oo juurikaan hajua mitä ovat.. Vissiinkin ihan perus 2-reikäkannet (kairatut?), nokista ei tietoa, 1900cc (kuulemma), käärmeenpesä ja boschin 009 ignitorin kärjettömällä sytyllä. Kyllä tuo nyt mun mielestä kulkee ihan ookoo ja tehoja tuntuu olevan, säädöt on kyllä mettässä eikä niitä vissii hyviksi tolla kaasarilla edes saa. Quote Link to comment
Guest BugPower Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 hyvin käy 2x dellorto 45 laittaa vaan sopivat sisäkurkut... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.