Guest eemeli Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 Hep! Kone vakio 1300 oiskos ollut kaasarina 30 pict 1 (muistinvarainen tieto) Mistäköhän mahtaa johtua, että etenkin koneen ollessa kylmä, äkkijarrutus sammuttaa koneen? Jos jarruttaa hitaammin, kierrokset putoaa vähemmän. Liinat kiinni => lämminkin kone sammuu. vaiva ei korjaantunut kaasarin puhdistuksella (ultraäänipesu+hammasväliharjat+paineilma) * 2 Vaikutus voimistuu, jos jarrutus tapahtuu alamäessä... Sinällään tää ei oo uutta, oireita on ollut jo vuosia =) Oiretta voi hiukan hoitaa (buranaa kehiin...) ruuvaamalla tyhjäkäynnin tarpeettoman suurelle, mutta lähinnä kiinnostaa, että mistä toi johtuu? a) Kohokammion polttonestepinta liian matalalla? b) Männät väljät, ja jumittaa sylinterin karheaan etuseinään =) ? c) Hälläpyörää polkevat gerbiilit suistuvat tasapainosta? d) Kampiakselin päittäisvälitilan puitteissa joku ottaa kiinni johonkin? e) Kanada? Veikkauksia otetaan vastaan... -eemeli- Quote Link to comment
Guest Pekkae Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 Minulla oli nuoruudessa Kupla, joka sammui aina kun kuljettajan penkkiä siirsi taaksepäin! Johtui siitä, että itse vedetystä kierroslukumittarin johdosta oli kuori hankautunut pois ja kun penkin siirsi taaemmaksi, osui johto penkin kiskoon ja maadoitti puolan. Eli tarkista, ettei puolan/virtalukosta lähtevät johdot pääse osumaan alamäessä ja jarrutettaessa maihin. Quote Link to comment
Kujis Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Vika voi olla kärjissä. Säädä jakajan katkojankärkiin oikea välys, mulla sammu myös pienillä kierroksilla -> välys oikeaksi ja rokkaa hyvin nyt. Quote Link to comment
Guest eemeli Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Hep! Pienillä kierroksilla ei ongelmaa jos auto on paikallaan. Tää vika on ilmennyt vuosikausia, ainakin kolmannet kärjet ja toinen konkka sinä aikana.... Voihan olla, että tää on sadan pikkuasian summa, joiden yhteisvaikutus jne... -eemeli- Quote Link to comment
Recommended Posts