Guest E.H Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 Mitenkähän tuo mittarin anturi oikeen toimii, kun mulla on niin, että kun laittaa virrat päälle niin painetta on neljä kiloo ja kun laittaa koneen käyntiin ni paineet putoo liki nollaa, ja siittä koneen lämmetessä paineet nousee. Eli koko systeemi toimii väärinpäin, mittarin johdot on kyllä oikein siä kun ei ole kun kolme kytkentää + - ja G eli ei niitä saa väärin? Vai onko antureita jokka toimis toisinpäin? Mittari on VDO, anturis ei ole mitään tekstei. Juu ja sit vielä että kun ottaa anturista johdon irti niin mittarinneula nousee tappiin. Että tämmöstä. Quote Link to comment
nalleolut Posted July 12, 2007 Share Posted July 12, 2007 anturi olisi hyvä olla kans vdo... saman tempun tekee mun mittarikin ku syöttää pelkkää virtaa sille---- miun mittari näyttää kylmällä koneella ihan tappiin yli 10bar.... ja sitten ku kone lämpenee näyttää oikein tyhjäkäynnillä n.2-3 ja kierroksilla nousee... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.