Guest ropes Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Eli mielipiteitä tarvittas.. Ja tietty kestävyys käytössä. -72 etuakseliin pitäs vaihtaa sisälle laakerit ja kaikki tiivisteet. Niin kysymys kuulukin että kannataako sijoittaa urtaanisiin vai laittaakko normaalit laakerit ja tiivisteet. Semmoista tällä kertaa.. Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 mulla tuli ainakin hyvä kun laitoin laakerin ulkopäähän ja sorvasin laakeripronssista holkit sisempien holkkien tilalle. nyt on ajeltu muutama tuhat kilsaa ja ei oo mitään ongelmia ollut. Quote Link to comment
Guest Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 monet kehuu uretaaneja aanekkaiksi, kitisevat ja nitisevat mokomat. Jan Quote Link to comment
Guest ropes Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Pitääköhän pelata varman päälle ja laittaa orkkis rojut sisään.. Jos on lisää mielipiteitä niin tänne vaan.. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 en havainnu mitään natinaa kyl omissa muovipulikoissa. itse en kyllä käyttäs ehkä, jos vakioakseli Quote Link to comment
Guest Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 voitelitko ne jollain? Joidenkin satsien mukana tulee grafiitin tapaista voiteluainetta. Jotkut on laittaneet vauvan perstalkkijauhoa :) Jan Quote Link to comment
Guest ropes Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 en havainnu mitään natinaa kyl omissa muovipulikoissa.itse en kyllä käyttäs ehkä, jos vakioakseli ei oo vakio akseli, vaan kavennettu ja säätöpulikat on kans. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 silpasinhan minä niihin jotaki nesteen yleisrasvaa, talkki tosiaan on kova noihin takapään kumeihinki :D niin, kavennettu se itelläki oli kun laiskana poikana päistä napsin palat niin ei enää laakeripesiä ollu. toisaalta ne toimii nahkeina vähän iskunvaimentimen tavoin, väittävät. Quote Link to comment
Guest ropes Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 rupeaa vahvasti kallistumaan nuihin normaali laakeri ja stefa linjalle. Onhan nuo kestany yli 30v. tuolla keulassa aiemminki niin eiköhän ne mene vielä eteenkipäin.. Quote Link to comment
Recommended Posts