Guest Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Harvemmin neulalaakeroidussa keulassa on olkavarressa välystä ollu. Puslallisessa sitäkin enemmän, mutta kantsii kattoo silti ite vielä.Mutterillahan se olikin juu, nyt ku kuvan näki ni tul het mieleen :D No niin. Nyt on juuri käyty uusintatarkastuksessa. Kommentti oli: "No nyt on tiukka!" Hyvä hyvä, tiukkaa pitääkin olla :) Elikkäs, mitä tehtiin... ei juuri mitään... Fillarit irti, riuska ote ylätukivarresta, rankkaa ravistelua ja vääntöä... ei mitään havaittavaa esim. pallonivelissä. Katse sivuun - kas kas... siinä ylätukivarren "kiinnityskohdassa" "hölsky", ja näki kuinka rasvaa pursunut ulos jonnin verran. Workshop manuaali osasi kertoa, että vänkärin puolelta löytyy säätö, kunnon pultti suoraan ulospäin, varmistettuna semmosella pienellä pellin lärpäkkeellä. Lärpäke syrjään, kiintolenkillä kiinni, hyvin pyöri, olisinkohan joku 2 kierrosta kiristänyt. Ja kas - ei heilu pyörä ylhäältä ja alhaalta kiinni pidettäessä ei niin yhtään! Kiristyi siis samalla molemmilta puolilta... Nyt on auto jo talviäsäilössä ja tämä nimim. vaikenee pikkuhiljaa talvihorrokseen... -J Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.