Jump to content

Kupla mielessä


Guest jarski007

Recommended Posts

Guest jarski007

Moikka kaikille, olen uusi tällä palstalla ja tossa jonkin aikaa on jo ollut mielessä kesäautoksi kuplan hankkiminen. Nettiauton tarjontaan on tullut tutustuttua, mutta jotenkin tuntuu ainakin niiden perusteella, että ei ole mitään järkeä ostaa laittamatonta kuplaa, koska hintaero laitettuun on minimaalinen.

Ruotsista alkaisi saaamaan tuollaisella 1000 €:n satsauksella saamaan rekisteröityjä ja liikenteessä olevia pelejä. Itse rakenteluun pitää sitten laskea ainakin 3 tonnia lisää. Autoista ei ole vielä kokemusta, mutta tuolta kaksipyöräisten saralta on muutaman museopyörän rakentelun verran. Peltihommia on enemmän, muuten suurinpiirtein samanlaista puuhastelua.

 

Pitää tässä kevään edetessä vähän kuulostella ja katsoa, joskos täältä kotomaasta sellainen löytyisi vai onko jo kaikki räpeltämättömät pelit jo rakennettu tai muuten tuhottu roskapönttöajoissa.

Link to comment

Niin juuri. Ja varo juuri maalattuja ja konerempattuja, etenkin jos myyjä on joku nuori amishäiskä. Paras olisi jos löytäisi joltain vanhemmalta henkilöltä orkkiskuntoisen yksilön, vaan niitäpä saa hakea. Ne kun eivät yleensä ilmoittele niistä netistä, vaan jemmaavat niitä ladoissa tms. Saattavat myydä jos joku älyää vaan kysyä.

 

Jos osaat mopoja korjata niin volkkarin kanssa pärjäät kyllä.

Link to comment
Guest jarski007

Kiitoksia osanotosta! :)

Jos järjellä ajatellaan niin ei ole mitään järkeä ihastua ruosteisiin ajoneuvoihin. Mutta se tunne kun saat usean vuoden aherruksen jälkeen polkaista koneen käyntiin niin ei sitä voi kenellekkään sanoin kuvailla, se pitää itse kokea.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...