Jump to content

Mistä saa teflon rasvaa pääkaupunkiseudulta?


Guest Tomasz

Recommended Posts

Eli uretaanipuslat pitäisi asentaa ja kuulemma teflon rasva on ainoa aine, millä voi yrittää saada kyseiset puslat hiljaiseksi.

 

Olen yrittänyt googletella ostopaikkaa ja kokeillut palstan hakutoimintoa, mutta se ei ole tuottanut toivottua tulosta.

 

Hot carsin luettelossa näyttäisi olevan myynissä kyseistä rasvaa, mutta kun tilausta jatkaa eteenpäin, niin saa huomata että tuotetta ei löydy suoraan hyllyssä.

Tuntuu hieman turhauttavalta tilailla rasvatuubia Vaasasta saakka, varsinkin kuin ei pysty muodostamaan varmaa arvoita siitä, milloin tuotteen saa kotiinsa.

 

Olisiko arvon harrastajilla ehdottaa jotain ostopaikkaa pääkaupunkiseudulta, mistä kyseistä ihmetöhnää voisi ostaa?

 

-Tom ass the lubricator

Link to comment

Käyppä kysymässä jostain venetarvikkeita myyvästä liikkeestä, esim ns vinssirasvaa. Niistä monet sisältää teflonia.

 

Itse tuli kasattua omat valkovaseliinilla, tosin ei ole vielä kokemusta että kitiseekö vai ei.

 

Ari

Link to comment

No perkele, kuparitahnaa pitäis löytyä tallin hyllystä.

 

Täytyy asentaa puslat kyseisellä rasvalla.

 

Kiitos vinkeistä.

 

Ainakin powerflexin sarjoissa tulee kuparitahna. Sillä ne oon laittanu paikoilleen eikä o koskaan natissu. Toinen käypä kama on grafiittirasvat...
Link to comment
No perkele, kuparitahnaa pitäis löytyä tallin hyllystä.

 

Täytyy asentaa puslat kyseisellä rasvalla.

 

Kiitos vinkeistä.

 

Ainakin powerflexin sarjoissa tulee kuparitahna. Sillä ne oon laittanu paikoilleen eikä o koskaan natissu. Toinen käypä kama on grafiittirasvat...

 

Unohda ne rasvailut. Mä rasvasin yltäpäältä v¤%"tu ainakin kilolla rasvaa PurpleRainin uretaanipaskat ja 2kk:n päästä sama vtun nitinä.

Tai Sluuki-yhdyskunnallahan on tietty GoldenGreaset joka tilanteeseen... myös näihin peräpään onkelmiin.

 

-Jake, the greasemonkey-

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...