Juki Posted January 4, 2005 Posted January 4, 2005 Aika mielenkiintosta. Eli nuo mun kannet virtais 208 hv imupuolella ja 170 hv pakopuolella 13,97mm nostolla. Laskinkohan ihan oikein? 185cfm @ 13.97mm ja 146 @ 13.97mm ja mitattu 28". Quote
Guest marko jääskeläinen Posted January 4, 2005 Posted January 4, 2005 208/1.92=108,33cfm 170/1.92=88,54cfm Noi Luvut on 10" ilmoitettuna. Kaikki mittausarvot muutetaan lopuksi 10" mitataan sitten vaikka 28" patsaalla,28" muutetaan 10" jakolaskulla 1.67 jos mitataan 20" niin suhdeluku on 0.707 pakopuolella,imu ja pakopuolella on eri luvut joilla pelataan kuten lämpötilassa näkyy imu 0,981 pako 1.016 Eli jos 28" saadaan luku 150cfm 150/1.67=89.8cfm, tämä 89,8cfm kerrotaan 1.92 saadaan lopullinen hv luku 172,4hv Jos näitä suhdelukuja ei oteta huomioon niin tuollainen 200hv kansi saataa helposti muuttua 220hv kanneksi. t-jääskeläinen Quote
Juki Posted January 4, 2005 Posted January 4, 2005 Ilmeisesti sitten laskin melkein oikein? Nuo omat kannet on mitattu Superflow penkissä ja mielestäni virtaavat erinomaisesti ottaen huomioon pienen kanavan koon ja venttilikoon. Mutta eikö olisi parempi ilmottaa nuo virtaukset CFM, niinkuin esim. jenkeissä tehdään? Quote
Guest marko jääskeläinen Posted January 4, 2005 Posted January 4, 2005 toi cfm luku ei paljoa kansalle sano ja onhan toi hv luku liki 2 kertaa isomman näköinenkin:) Quote
Guest Ranne Posted January 22, 2005 Posted January 22, 2005 Nyt nuo SF1:set Mikkelinkäynnin jälkeen: imu pako 14 227 180 12 209 178 10 192 170 8 178 141 Ja venakoko siis 44/38 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.