Guest Tuoppi Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 moro, eli olis aika tehdä uran ensimmäinen vetoakseleiden asennus (vm-66) ja kysyisinkin apuja ennen kuin aloitan että ei tuu tehtyä tyhmiä virheitä jotka on jo tehty. Osien paikat ja rakenne on selvä, mut onko jotain erityistä huomioitavaa sisä tai ulko päässä että ei tarvis avata montaa kertaa kun valuu öljyt ulos? Olen esim kuullut et ulkopää pitää vetää vasaran kans kiinni muuten ei pidä...mitäköhän tarkottaa? mutterin kiristystä vai laakerin kantta/laakeria vai mitä?tarviiko käyttää massoja vai onko muutenkin tiivis kun tekee oikein vai onko varmuuden vuoksi hyvä laittaa. shimmaus on palstalta luettu ja tod näk ymmärretty. auttakee ensikertalaista...kiitos. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 lähinnä vetarin mutteria voi vasaran kanssa kiristellä, muihin en koputtelis. Eikä se vaikuta pitämiseen, vaan siihen että hajooko vetari ja rumpu, jos jää löysälle... Ja mieluummin oikeilla vehkeillä, niin ei tartte vasaraan koskea. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.