Jump to content

vetoakseleiden asennus, niin että ei vuoda :)


Guest Tuoppi

Recommended Posts

Guest Tuoppi

moro,

 

eli olis aika tehdä uran ensimmäinen vetoakseleiden asennus (vm-66) ja kysyisinkin apuja ennen kuin aloitan että ei tuu tehtyä tyhmiä virheitä jotka on jo tehty.

 

Osien paikat ja rakenne on selvä, mut onko jotain erityistä huomioitavaa sisä tai ulko päässä että ei tarvis avata montaa kertaa kun valuu öljyt ulos?

 

Olen esim kuullut et ulkopää pitää vetää vasaran kans kiinni muuten ei pidä...mitäköhän tarkottaa? mutterin kiristystä vai laakerin kantta/laakeria vai mitä?tarviiko käyttää massoja vai onko muutenkin tiivis kun tekee oikein vai onko varmuuden vuoksi hyvä laittaa.

 

shimmaus on palstalta luettu ja tod näk ymmärretty.

 

auttakee ensikertalaista...kiitos.

Link to comment
Guest Toheltaja

lähinnä vetarin mutteria voi vasaran kanssa kiristellä, muihin en koputtelis. Eikä se vaikuta pitämiseen, vaan siihen että hajooko vetari ja rumpu, jos jää löysälle... Ja mieluummin oikeilla vehkeillä, niin ei tartte vasaraan koskea.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...