Guest glazu Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 74' 1300:sta irtoaa tällä viikolla kaasutin ja pumppu. Pitäisi putsata ja kunnostaa kun ei oikeen kone käy kunnolla. nykii ja yskii ja sammuu, ei ota kaasua, kaasu jää viivellä päälle.. ymym.. Mitä asiotia tulee ottaa huomioon ja varoa kun tekee? meinaan alustavasti mennä "Alfamerin" korjausoppaan ja parin kaveri ohjeiden mukaan, mutta apu on kyllä tarpeen kun on ensikerta kyseessä.. ;) kaasutin: Solex 31 - pict 4 Quote Link to comment
Guest Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 ennen kun irrotat noita niin: katsot että kärjet kunnossa/uusit ne/säädät ohjearvoon 0,4mm myös tulpat ja ostat uudet bossin tulpat(ei mitään ngk.n paskoja)0,7mm tulpanjohdot myös uusiksi sekä kansi ja pyörijä kato että ei oo välystä myöskään jakajan akselissa,koska jos on niin muuttaa kärkiväliä käydessään ja sillon pätkii ja potkii miten sattuu. sitten vielä sytkä kohdalleen ! sen jälkeen voit ajatella purkavasi kaasarin,pumppua tuskin kannattaa mikäli se kuitenkin käy! eli se saa bensaa!! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.