Guest Ranne Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Eihän tää tänne kuulu kyl ensinkään mut koitetaan... Eli olis tollanen -82 patrolli. Koneena 3.3 litranen riäseli. Kannentiiviste pitäis vaihtaa mut olis varmaan hyvä jos tietäis että mihin momenttiin pultit vedetään ja mis järjestykses. Kuten myös onko muuta erikoista. Korjauskäsikirjaa kun ei vissiin ole edes tehty tohon. Suoraa tietoa tai vinkkejä mistä sais tietoa? Quote Link to comment
Guest Bubla Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Mulla tuossa jotai tietoo ois... mut 3.3D konetta ei ole kuin -85 lähtien, sitä ennen 3.2 ollut tämän mukaan... Pultteja näkyykin olevan enemmän kuin laki sallii... :) Ohje näkyypi olevan semmotti että ekkaks vedetään ne "viralliset" kannen pultit järjestyksessä keskeltä alkaen vuorotellen ristikkäin ekavaiheessa 59-78Nm momenttiin ja toisessa vaiheessa 118-127Nm Sen jälkeen se ylimääränen rivi keskeltä laitoihin päin vuorotellen edeten 1. 20-29Nm ja 2. vaiheessa 44-54Nm Tämä käypi sekä 3.2 ja 3.3 koneelle... edit. sinänsä hassua että kone on juurikin sama mallimerkinnältään vaikkakin toisena vuotena siitä käytetäänkin eri kokomerkitystä.. vai liekkö härö mun tiedoissa.. :) Quote Link to comment
Guest Ranne Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Joo no päälle kolmelitranen kumminkin, se on pääasia. :) Mutta tulipa se tosiaan nopeasti, kiitokset siitä. Nyt sitten vaan tiiviste vaihtoon ja seuraavaks akselit pakkojen alapuolelle ja sitten ja... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.