Jump to content

Tulpan nokeentuminen


Guest Hessu

Recommended Posts

Nyt kaipaisin hyviä veikkauksia ja vinkkejä.

Just kasattu motti. Uudet kannet, pytyt, ym. ym. Uusi jakaja, uusi 3-34 kaasari alkuperäisessä pässinsarvi imusarjassa. Uudet tulpanjohdot.

 

Jostain syystä kolmospytyn tulppa nokeentuu puolen kilsan ajon aikana niin pahasti, että alkaa pätkii ja putoo pois pelistä.

Siis ei mene öljyiseksi vaan ihan kuivan nokiseksi. Kerran kun pyyhkäsee messinkiharjalla, on heti puhdas ja taas toimii. Kaikki muut tulpat on nätin vaaleita.

 

Joo oon vaihtanut johtoja ristiin, ei jeesaa. Oon vaihtanut tulpan, ei jeesaa.

 

Kaikissa muissa pytyissä imuvuoto? Ei kai, kun niiden tulpat on ihan samanlaisia.

Venoja en vielä kattonut. Voisko liian vähän aukeava pakovena saada tollasta aikaiseksi? Esim vääntyneen tönärin takia?

 

Jakajana ensin silmämääräisesti hyvä orginaali, testasin myös uudella kiinalaisella 009 kopiolla. Ei eroa.

 

Nyt hyviä veikkauksia...

Link to comment
  • 10 months later...

Tää vanha aihe on tässä talven aikana ratkennut. Se uusi mexicossa valmistettu kopio kaasari oli syy.

Ostin Jussilta samanlaisen kopion, mutta Empi merkkinen ja kiinassa kuulemma tehty. Motti pelaa kuin sveitsiläinen kello.

Outoa oli toi jatkuva kolmos pytyn ongelma.

 

Hauska episodi oli myös ekan kaasarin osto. Tää auto kun on valmistunut kuin se kuuluisa Iisakin kirkko, niin en enää muistanut keneltä olin kaasarin hommannut. Vaihtoehtoja oli varmuudella kaksi. En ollut kaasaria palauttamassa vaan olisin tiedustellut onko vastaavia oireita ollut tiedossa.

Toisen kaupan järjestelmä ei näyttänyt myyntihistoriasta kuulemma, että olisin ostanut. Toisella kaupalla ei ole sellaista järjestelmää että myyntihistoria olisi tallessa. Mutta siellä ei kuulemma sellaisia ole ikinä myyty. No sama se. Nyt motti pelaa...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...