Guest eemeli Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Hep! Kertokaa pöljälle notta minkä takia rattiakselin ratinpuolesessa päässä oli semmonen huoparinkula? Pitäskö siellä olla jotakin muuta sen lisäksi kuin rutattu renkula joka on laakerin ja rattiaksilan välissä ja sitten semmonen lukitussokka, C-klipsi? Tää on siis -73 1300 tää keksintö mistä on kyse. Onko toi väli tarkotuksella semmoinen ettei siinä oon mitään täytettä, kun alkuperäsessä konstruktiossa rättinivel ei kuitekaan liikoja anna akselin pituussuuntaan holkkua...? Tästä nyt ei oo tulossa alkuperästä konstruktiota joten tuon välin aiheuttama välys saattaa olla pahasta... -eemeli- Quote Link to comment
Guest eemeli Posted June 17, 2008 Share Posted June 17, 2008 Kas. Eipä ollut mun haynesin manuaaleista tähän(kään) apuja. Nakkasin rinkulan lootan pohjalle ja sorvasin rosterista holkin sen paikalle. Onnekkaasti mahtui vilkun palautuskin holkin ympärillä pyörähtämään, tuon olemassaolon olin kokonaan unohtanut... Nyt on liiat väljät akselin suunnassa poissa. -eemeli- Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.