Guest vellu Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 Tere eli moro!!!!!!! Täytyy laittaa tännekkin tietoo ja vinkkii et lahessa/hollolassa laitetaan kirppuu ja se pitäs viel olla nähtävillä Classic Motor Showssa. Niin joo niinkuin noissa muissa vehkeissä ei olisi tarpeeksi stressin aiheita... Elikkä tästä lähtee projekti numero 09.Kuvia tulee kunhan opin... T:V Quote
Guest jukka nurmo Posted January 4, 2009 Posted January 4, 2009 mukavaa että on noin aktiivinen kirpun rakentaja;) nähdään motor soussa. surffilauta katolla, eix jee. Quote
Guest vw72 Posted January 5, 2009 Posted January 5, 2009 tsemppiä projektiin, laitahan tosiaan kuvia ku homma edistyy niin saadaan ihastella. Quote
Guest vellu Posted January 15, 2009 Posted January 15, 2009 Masentavia kuvia on jo kortilla mutta menee hetki että saan ne tänne, kun nyt on Artic Lapland Rally "säädöt" meneillään. Yksi valmiiksi koneistettu lohko löyty hyllystä jonka ympärille löysin navetasta special laturinjalan ja alumiinisen puh.kopan tulee suora laturinhinalinja. Nokaksi loytyi w140 (hyllystä) mutta en tiedä toimiiko se noiden isovena/yksi reikä kansien kanssa palotiloja en ole vielä mitannut. Kaasuttimista ei vielä tietoa mutta ehkä ping pong empit yksikurkkuiset tuplana kiitos saa tarjota. Scatin vaihteen hämmenin löytyy ja venakopat (paketissa). Joka tapauksessa tässä maailmantilanteessa koitetaan tehdä hyvä niistä mitä hyllystä löytyy. Suorakytkylodju jää näillä näkymillä upgreidaukseksi. Väriksi oon ajatellut vitunvitivalkoista ja ehkä joku raita hellorangella samoin kun vanteet. Tämän hetkinen kaari menee varmaan vaihtoon tehdään jotain "Kosola eli kauhavan kosto" tyyliä. Näillä eväillä lähdetään liikkeelle ja jos nyt olisi kuvia niin näkisitte että ne ei ole leuhkat eväät... Quote
Guest vw72 Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 Masentavia kuvia on jo kortilla mutta menee hetki että saan ne tänne, kun nyt on Artic Lapland Rally "säädöt" meneillään. Yksi valmiiksi koneistettu lohko löyty hyllystä jonka ympärille löysin navetasta special laturinjalan ja alumiinisen puh.kopan tulee suora laturinhinalinja. Nokaksi loytyi w140 (hyllystä) mutta en tiedä toimiiko se noiden isovena/yksi reikä kansien kanssa palotiloja en ole vielä mitannut. Kaasuttimista ei vielä tietoa mutta ehkä ping pong empit yksikurkkuiset tuplana kiitos saa tarjota. Scatin vaihteen hämmenin löytyy ja venakopat (paketissa). Joka tapauksessa tässä maailmantilanteessa koitetaan tehdä hyvä niistä mitä hyllystä löytyy. Suorakytkylodju jää näillä näkymillä upgreidaukseksi. Väriksi oon ajatellut vitunvitivalkoista ja ehkä joku raita hellorangella samoin kun vanteet. Tämän hetkinen kaari menee varmaan vaihtoon tehdään jotain "Kosola eli kauhavan kosto" tyyliä. Näillä eväillä lähdetään liikkeelle ja jos nyt olisi kuvia niin näkisitte että ne ei ole leuhkat eväät... melkeen kyllä kannattais laittaa 2 reikä kannet jos sulla vaan sellaisia on, uskoisin että tuo w140 toimii paremmin niillä koska ne virtaavat yleisesti paremmin.(riippuu tietenkin viilarista) toi w140 toimii parhaiten vasta korkeilla kierroksilla 4500-8000, niin voi alkaa nuo yks reikä kannet ahistamaan tosin kyllä niistäkin asiansa osaava kansiseppä ihan hyvät saa. Quote
Simo Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Hianoo... voisin vaikka tulla kattoo prokkista jossain vaiheessa? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.