Jump to content

Käännöksiä...


Guest beex64

Recommended Posts

Guest beex64

Klubin palstalla kaveri utelee kolkin virtalukon vaihtoa. Joka jätkähähän tuon osaa vaikka tuoppi kädessä mutta etsin kuuklesta tietoa selkoenglannin kielellä.

On muuten fiksu vekotin tuo kuukle kun samaan hintaan teki artikkelista suomennoksen.

Jokainen joka tuon lukee naama peruslukemilla on ansainnut ison juoman

omaan piikkiin.

 

http://translate.google.fi/translate?hl ... %26tl%3Den

 

Rullatkaa tuohon viimeiseen kysymykseen " sytytyskatkaisijalla puuttuessa"

Link to comment
Guest beex64

Oma sytytyskatkaisijalla alkaa pettää. Juuri nyt se on vain nimi, joka tarjoaa jännite on ajovalot ja raitista ilmaa tuuletin, että ei ja se on ajoittaista. Jos minä lehdistön ja hytkyä avain se toimii.

Viimeksi kun näin tapahtui (on 71 Minulla ei ole enää) Olen yrittänyt korjata sen. Mutta kun olen avannut se oli räjähdyksen Jousia ja yhteystietoja.

Onko kukaan korjannut ongelman ja mikä oli ratkaisu?

No, olen poistanut kytkin. Bentley on. Heidän ohjeet poistamalla kytkin ovat ainoastaan poistamalla pyörivä alkaen kytkin.Joka tapauksessa, kuvauksen siitä, miten poistaa kytkin ei ole niin kova.Muutoin se vaatii paljon enemmän hieno moottori koordinointia kuin voin kutsua helposti. Siinä on otettava kaikki irti ohjauspylväästä ja poistamalla liittimen nastat niiden asunto, mutta se on doable.

 

Kun vihdoin sain siihen kohtaan olivat Olin valmis ottamaan kytkin pois suurten metalli möhkäle, joka menee yli ohjauspylväästä ja omistaa kaiken muun sijasta sain tietää, että ainoa asia, jolla on siirtyä yhdessä oli jäykkyys johdot.En onnistu uudelleen ja taivuta vähän bittiä että pitämällä takaisin paikoilleen käyttöön. Voit estää tätä tapahtumasta uudelleen I epoxied se paikalleen samoin niin minun ei tarvitse käsitellä uudelleen.

 

Korvaa se oli painajainen.Se, että PO käsi rikki liitintenhallinnan asumisen ja yrittänyt korjata sen kanssa teippiä.Kuten olen yrittänyt esittää kaiken yhteen nastainen varten "avain" kentällä rikkoi pois ja vaipui musta aukko jonnekin joten minun oli porata reiän ja kiertää liitin että linja.

 

Ensi kerralla olen junkyard alueella I'll etsiä uusi kytkin ja tai liitin asumiseen.

 

Uskon, että ohjauspylväästä assy. is the same for 71 bugs. on sama 71 vikoja.Onko kyseessä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...