Jump to content

Lattiamateriaali Typ2:issa?


Guest komppa

Recommended Posts

Olenkos ihan hullu, kun ajattelin laittaa pallokeulabussin takatilaan

parkettilattian? Mitä pitäis huomioida? Olen pähkäillyt asiaa jo jonkun aikaa...

Siis kosteuden torjunta on yks seikka mutta miten? Olisko jollain

ideoita? Autoa rakennetaan kuin iisakin kirkkoa, ja kaikki pyritään

tekemään kustannuksia miettimättä (paitsi emäntä... = )) Mahdollisimman

laadukkaasti ja pikku " Show " mielellä...

Eli: Miten muilla on toteutettu? Siis jos lasketaan pois lattiamatto ja

pelkkä pelti... Kun kuvia katselee, niin muutamissa autoissa on pirun

siististi toteutettu lattiaratkaisu!!!

Link to comment
Guest Toheltaja

mulla on parketti sonderiss pysynny lattiassa todella hyvin, Sen pyyhkäisen kerran viikossa jollain parketinhoitoaineella jossa on jonniisortin vahaa. Naarmujahan tuohon kyllä tulee ku kengät jalassa tapahtumissa rampataan sisällä yms. välillä kuskataan 25 vuotta metsässä maanneita multaisia osia pahin päällä yms. Ainut paikka josta on parkettiin kosteus päässy oli vakioiden avattavien sivuikkunoiden kohdalta, katosta rippunut vesi. Nyt sitäkään ei enää tule kun rätin uusin ja avattavien tiivarit on uusittu, mutta lakka on irti ja parkettiliuskat irtoo ittekseen jo. Vetäsen häthätää laminaatin siihen varmaan enskesäks niin ei näytä niin hurjalta. Parketin alla mulla on ihan vaan lyijymatto taivuteltuna mahdollisimman hyvin peltiin kiinni, ja parketin päät ovat reunoilta vajaat jotta ilma siis kiertää lattian profiileissa vapaasti.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...