Jump to content

VW 1302s


Guest Penttilä

Recommended Posts

Toinen vaihtoehto on, että muotoilee palotilat ja laskee tällä tavalla puristuksia ja hankkii vaikka sen W120 tai 125 sinne, mutta mahtaako tulla muotoilusta mitään, kun ensimmäistä kertaa yrittää räpeltää..?

 

Itse tekisin ennemmin tuon, mitä Arto ehdotti tuolla edellisellä sivulla, eli lisäisin 0,5mm korotusrenkaat pyttyjen alle. Tällöin puristukset olisi n. 10,5:1 joka voisi olla sopiva esim. w125 nokalle vaikkakin jo yläkantissa, ja riittävä kireämmällekin nokalle joka tuo aikaisempi ilmeisesti on. Kannattaa muistaa, että mitä enemmän puristuksia, sitä enemmän kone tuottaa lämpöä. Onhan puhallinkoppa doghouse-tyyppinen?

 

Kahden millin dekki saattaa aiheuttaa jossakin määrin nakutusherkkyyttä ja/tai palotilan karstoittumista.

Link to comment

Tänään tulikin vähän aikaa tapeltua viiksien asennuksen kanssa vieläkin, kun ensin ei tahtonut kaikki osa löytyä ja sitten ei meinannut viiksien johdot mahtua paikallensa, joten pelti johon tulee viikset ja virtalukko kiinni on uudemmasta, mikä on kyseisille viiksille tarkotettu. Kun viikset ja virtalukon ja kaikki sai hyvin paikallensa, rattiakseli ei enää tullutkaan tarpeeksi ratin sisään, joten osat pois ja sovitus jatkuu huomenna.

 

Toinen vaihtoehto on, että muotoilee palotilat ja laskee tällä tavalla puristuksia ja hankkii vaikka sen W120 tai 125 sinne, mutta mahtaako tulla muotoilusta mitään, kun ensimmäistä kertaa yrittää räpeltää..?

 

Itse tekisin ennemmin tuon, mitä Arto ehdotti tuolla edellisellä sivulla, eli lisäisin 0,5mm korotusrenkaat pyttyjen alle. Tällöin puristukset olisi n. 10,5:1 joka voisi olla sopiva esim. w125 nokalle vaikkakin jo yläkantissa, ja riittävä kireämmällekin nokalle joka tuo aikaisempi ilmeisesti on. Kannattaa muistaa, että mitä enemmän puristuksia, sitä enemmän kone tuottaa lämpöä. Onhan puhallinkoppa doghouse-tyyppinen?

 

Kahden millin dekki saattaa aiheuttaa jossakin määrin nakutusherkkyyttä ja/tai palotilan karstoittumista.

 

On joo doghouse tyyppinen. Tarkotuksena on myös hankkia oljynlämpömittarin lisäksi kansienlämpömittari, koska paikat on anturille jo kansissa valmiina. Jäähtymiseenhän ne ei auta, mutta näkee ainakin kuinka paljon liikaa lämpiää. Suodatin löytyy myös.

 

Tämä kuulostaakin ihan järkevältä, ja samalla koneesta vois tulla vähän parempi jo kadullekkin ajettavaksi. Toisaalta voisin mielenkiinnosta koittaa tätäkin nokkaa, ja 0.26 korokerenkaat on tulossakin jo paketin mukana.. Mutta nokkaa ei vielä tilattu, joten mikään ei liian myöhäistä. Onkos mitään väliä, kun tässä hiotussa vaikuttaisi olevan 1mm kokoeroa nokkien välillä, noston kuitenkin ollessa sama? Tarvitsisiko sitten nostajissakin olla paksuuseroa?

 

Edit: Nosto on kumminkin sama

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...