Jump to content

IDF kaasarit ja keskipako/vakuumiennakko


Guest norppa

Recommended Posts

Guest norppa

Onkohan kukaan sattunut mittaamaan taikka muuten saamaan

käsitystä paljonko 40mm IDF (taikka Dellu) kaasari kehittää imua

lievällä virinokalla varustetun koneen tapauksessa.

Ainakin Weberissä on mielestäni ihan asiallisessa paoikassa oleva

vakuumilähtö.

Link to comment

Synkkaa mitatessa näkee hyvin alipaineiden erot koneesta toiseen. Isoilla kaasareilla ja kurkuilla imu tyhjäkäynnillä on mitätön, kun katukoneessa vääntävillä palikoilla ihan tukevaa sorttia. Alipaine on sykkivää jos sen ottaa vaan yhdestä kurkusta. Tehdasasennuksissa tuplien kanssa käytettiin lähes aina tasaavaa venttiiliä tms alipaineletkussa. Voi myös ottaa alipaineen molemmista kaasareista jos sattuu paikka olemaan. Monet jättää sovinnalla alipaineen kokonaan pois ja fiksaa sytkän muuten sopimaan.

Link to comment
Guest norppa

Kiitos Mika vastauksesta ja havainnoistasi.

 

Itse arvelisin näin olevankin ja alkukesästä varmaan saan omakohtaista

tietoakin miten SVDA toimii.

Tässä taannoin löysin oheisen linkin koskien tätä kysymystä.

 

http://www.shoptalkforums.com/viewtopic ... w=previous

 

Valitettavasti lienee niin, ettei 009 sytkää enää saa Boshin alkuperäisenä.

Ja jos vaan vakuumisäätö toimii kohtuuvititteisessä käyttökoneessa kannattaa

sellaista toki käyttää.

 

BR

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...