Guest norppa Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Onkohan kukaan sattunut mittaamaan taikka muuten saamaan käsitystä paljonko 40mm IDF (taikka Dellu) kaasari kehittää imua lievällä virinokalla varustetun koneen tapauksessa. Ainakin Weberissä on mielestäni ihan asiallisessa paoikassa oleva vakuumilähtö. Quote Link to comment
Mika Heikola Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Synkkaa mitatessa näkee hyvin alipaineiden erot koneesta toiseen. Isoilla kaasareilla ja kurkuilla imu tyhjäkäynnillä on mitätön, kun katukoneessa vääntävillä palikoilla ihan tukevaa sorttia. Alipaine on sykkivää jos sen ottaa vaan yhdestä kurkusta. Tehdasasennuksissa tuplien kanssa käytettiin lähes aina tasaavaa venttiiliä tms alipaineletkussa. Voi myös ottaa alipaineen molemmista kaasareista jos sattuu paikka olemaan. Monet jättää sovinnalla alipaineen kokonaan pois ja fiksaa sytkän muuten sopimaan. Quote Link to comment
Guest norppa Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Kiitos Mika vastauksesta ja havainnoistasi. Itse arvelisin näin olevankin ja alkukesästä varmaan saan omakohtaista tietoakin miten SVDA toimii. Tässä taannoin löysin oheisen linkin koskien tätä kysymystä. http://www.shoptalkforums.com/viewtopic ... w=previous Valitettavasti lienee niin, ettei 009 sytkää enää saa Boshin alkuperäisenä. Ja jos vaan vakuumisäätö toimii kohtuuvititteisessä käyttökoneessa kannattaa sellaista toki käyttää. BR Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.