Guest Tappi Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Tässä omaa kupla projektia tutkiskellessani tuli mieleen että mistä erottaa päälle päin autossa kiinni olevista olka-akseleista että onko nuo pudottavat mallit vai vakiot? Toinen asia on se että kuinka leveä etuakseli vm. -67 pallonivel keulaisessa kuplassa on vakiona. Näyttäisi omani kovin kapealta ja ei ole varmaa tietoa onko se jo kavennettu. Kiitoksia vastauksesta etukäteen, ja jos joku kokee kysymykseni tyhmäksi itsestään selvyydeksi niin siirtyköön suoraan seuraavaan topicciin. :) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Jos näet alta vanteen, niin droppiolassa alapallonivel on liki kiinni vanteessa. Vakio olassa pallo on muistaakseni ainakin 5cm irti vanteen kehästä. Etuakseliston näät parhaiten kattomalla iskaritolpasta, eli jos kämmen mahtuu kivasti tonne sisäloksun ja akselin pystyosan väliin, on se vakio. Pallonivelakselia ei hirveesti saa kavennettua ilman isompia paukuttamisia korista, joten pari tuumaa muistaakseni on aika maksimi kavennuksessa. Tällöin sulla on iskaritolppa ihan kiinni sisälokarissa jo. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.