Jump to content

onnea merkkipäivänä


Guest aki lehtonen

Recommended Posts

Guest aki lehtonen

paljon onnea urmas ja alfred !

vastaan otto tallilla, pannu kuumana koko viikonvaihteen, sydämmelliseti tervetuloa.

lahjoitukset pyydämme ohjaamaan hyväntekeväisyys kohteisiin kotimaassa.

Link to comment

Siellä sitä vaan julmasti juhlitaan ja kummisedälle ei sanota moisesta pelleilystä sanaakaan vaikka puh.yhdynnäs tänään oltiin.

 

Että minnuu pistellee tämmönen pihtailu.

 

Opixi ja ojennuxexi saat ja joudyt nyt lahjoittamaan omasta lompsastas mun palstaristeilyn!

 

Sulla ei o valitusoikeutta...

Link to comment
Guest aki lehtonen

turha siellä äkkäillä, avoin kutsuhan tuo on ja esitetty ihan kaikelle kansalle,niin kummeille, kuin muillekkin pummeille. ja sitäpaitti juhlathan jatkuu koko viikonlopun, jahka mä pystyn taas ajamaan sinne juhlakalun luo.

niija jaer, mähän oon jo maksanu sun risteilys, että siitäkään ei kristillinenkasvattaja pääse avautumaan.

 

millahan eiees oikeesti vois olla munkki, nunna ehkä vois, noinku teoriassa, mut siihenkin taitaa olla aikalailla henkistä matkaa...

jos nyt kuitenkin oot käänty ja muuttanu luostariin, ni laita jo ihmeessä syntiloma-anomus sisään, että pääset meän kanssa risteileen.

 

joo nimpparijuhlat jatkuu, tervetuloo

Link to comment
Guest aki lehtonen

ai, että on ollu ärreet kinkerit.

laikkakone ja mutterimopo on laulaneet duettoaan ja pannu ollu kuppeet kuumina koko viikon vaihteen.

vieraita vaan kävi kovin vähän.

eikan kanssa imetty sitä sumppia aivan tuskassa, vatta sekasin molemmilla.

että ei ees kummisetää saatu paikalle tämmöisenä tärkeääkintärkeämpänä pvnä...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...