seppo mäntykivi Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Täällä olikin jo aihe itsevalmistetuista työkaluista jonne meinaan jonkun kuvan lisäillä, mutta tässä nyt aihe "tehdastekoisille" työkaluille. En nyt tarkoita sitä että jokainen laittaa kuvan kiintolenkkisarjastaan, ois vaan kiva nähdä jos jotain kummallisuuksiakin löytyisi kätköistä? Kunnostelin vanhan sikkikoneen, ja kiitokset Ketsalle rullista. Lisää täytyy ostaa/teettää noita rullia niin vois aloittaa harjoittelun. Quote Link to comment
jaraku Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 mulla saatais olla tuohon rullia, mitä oon tehny ite. mulla oli type 3 kone joskus, nyt on 550mm kita ja moottori käyttö Quote Link to comment
P_Valtonen Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Tosson sulle tehdastekonen mittalaite. Tavallaan tönäri, mutta mittaa sekä X että Y suuntaan yhdellä mittauksella. Sin ja Pun kohdassa on tavan tönärin asteikot. Olen koettanu selvittä WTF tuosa on ollu ideana, mutta turhaan. Jos jollakin dataa, niin kuitakkaa mulle privalla (tai tuskin Seppo sua teurastaa, jos laitat tähä jatkoksi arvauksesi) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Maailman paras nostajan paikallaan pitotyökalu lohkon puolikkaita kasatessa :) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 JuuTuubista löyty Kiinalaine anti-tallimotivaattori. Vetää lähes joka ukon tallista asunnon puolelle. Eli jos tarvetta viivästyttää projektia, niin ostakaa sille kauniimmalle osapuolelle tommonen erikoistyökalu: Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 Siivoilin tallia hitusen tarkemmin, ja tuollainen venttiilityökalu löytyi yhdestä laatikosta. En muista koskaan nähneeni moista, oisko tuo kuinka vanha? Quote Link to comment
Recommended Posts