Jump to content

Ongelmia suorahampaisten nokkarattaiden kanssa?


Recommended Posts

Minkälainen hammaskosketus on ollut asentamissanne suorahampaisissa nokkarattaissa? Laitoin itse Bugpackin suorahampaiset rattaat as41 brasil lohkoon, ja niissä oli huomattavan reilu välys edestakaisin käänneltäessä. Molemmat rattaat kun ovat terästä, niin kalkatus on melkoinen ja luulisi tuolla olevan jo vaikutusta ajoitukseenkn. Täytynee olla rattaissa mittaheittoa vai kun lohko kuitenkin vielä std-koossa?

Link to comment

Bugpackin laadusta ja toleransseista en tiedä mutta alkuperäisiä nokkarattaita on 7 eri kokoa johtuen siitä että runkolinjan ja nokkalinjan välinen etäisyys vaihtelee koneistustoleranssista johtuen,siis aivan uusissa alkuperäisissä kampikammioissakin,niinpä noilla yksi sopii kaikkiin suora ja vinohampaisillakin tarvike pyörillä saadaan joskus satunnaisesti oikea hammasvälys,useimmiten kuitenkaan ei.

Link to comment
Guest Aircooled.fi

Yli/alikokoisia vakiorattaita tahtoo saada todella huonosti, pikavilkaisulla mikään isompi tukkuri ei ainakaan sellaisia toimita.

 

Aircooledilla on Tornion varastolla tällä hetkellä hyllyssä:

 

- Vakio vinohampainen (JP/CSP)

- Säädettävä vinohampainen, vakiovälein porattuna (SCAT)

- Säädettävä suorahampainen (SCAT)

- Säädettävä suorahampainen T-4 (AA)

 

Tulossa on vielä AA:lta EMPIn epäkeskoprikoilla säädettävä vinohampainen.

 

terv.

 

Tomppa

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...