Jump to content

käsijarrukahvan räplätysraudan epäsopivuus


Guest Toheltaja

Recommended Posts

Guest Toheltaja

Eli tää hammastettu osa mikä käkkärikahvan sisässä on (akselin ja pohjalevyn välissä) sattuu nyt olemaan epäsopiva miun komboon. Alusta -56, kaffa mistä liene, mutta paksutolpasta kuitenkin ja tää hammasrauta miljoonalaatikosta. Ei mene tarpeeksi alas. Onko uudemmissa pohjissa tai kahvoissa erilainen tuo osa ku vanhemmissa? en löytäny muun mallisia ku näitä vaikka kahvoja on aivan saatananmoiset keot.

 

Ton pohjalevyyn tulevan hahlon pitäs olla raudassa parisen senttiä ylempänä että se passais tolla kahvalla pohjaan.

 

 

Missä vika? asentajassako? (yleensä)

post-146-1388836333374_thumb.jpg

post-146-13888363333947_thumb.jpg

Link to comment

Moi

 

Ainakin jossain -72...-74 välissä muuttui kahva niin että se jää alaasennossa ylemmäs tunnelista, muistan sen koska kaverin -72 mallisessa sormet osui melkein tunneliin ja omassa -74 mallisessa on reilusti tilaa.

 

Milloin tarkasti muuttui en tiedä ja mikä muuttui kahva vai hammastettu osa vai kumpikin tai kenties alustan kiinnitys kahvaan.

 

Dennis

Link to comment
Guest Toheltaja

Tulipa tossa mieleen että tää voi olla jopa 914 porsaan vastaava... -72 pohjassa on sellainen missä on aukotusta keskellä, ainakin mulla autossa o kii semmonen nyt ku kävin kattomassa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...