UltraVW Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Eli nyt kysymys oldschool tietäjille?Eli kumpi olis parempi imusarja zenith 32 ndix kaasarille.Sellanen jossa omat putket molemmille kurkuille vai sellanen jossa pieni kerääjäkammio?Kone on katukäyttöön ja olis oltava helppo ajettava???Kertokaa edut ja haitat molemmista??Kone 1385cc melko vakio nokka 262 asteinen, portatut kannet (yksreikä) , kärmes ja 009 järjettömällä sytkällä...? Quote Link to comment
Guest HanttaP Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Kerääjäkammiollinen. Seos eri sylintereille tulee tasaisemmin. Perusteluita netti pullollaan. Miten oli alunperin Porschen teollisuusmoottorissa? Viisaammat vastatkoon. Quote Link to comment
UltraVW Posted April 19, 2005 Author Share Posted April 19, 2005 Jaa,mielenkliintoista.Jostain opuksista luin taas että zenithille pitäs olla oma putki molemmille kurkuille(parempi katuajossa kiertää alhaalta asti).Ja joissain taas lukee että kerääjäkammio parempi(enemmän vääntöä).Siitä tämä epätietoisuus.Tiedä sitten noista.Mulla olis vaan molemmat enkä tiedä kumman laittas.Luulis kyllä että kerääjäkammiolla oleva olis tosiaan helpompi säätää ja seos olis tasaisempi. Quote Link to comment
UltraVW Posted April 19, 2005 Author Share Posted April 19, 2005 Tälläista tietoa olen myös itse lueskellut,kiitos vinkistä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.