Jump to content

Imusarja


Recommended Posts

Eli nyt kysymys oldschool tietäjille?Eli kumpi olis parempi imusarja zenith 32 ndix kaasarille.Sellanen jossa omat putket molemmille kurkuille vai sellanen jossa pieni kerääjäkammio?Kone on katukäyttöön ja olis oltava helppo ajettava???Kertokaa edut ja haitat molemmista??Kone 1385cc melko vakio nokka 262 asteinen, portatut kannet (yksreikä) , kärmes ja 009 järjettömällä sytkällä...?

Link to comment
Guest HanttaP

Kerääjäkammiollinen. Seos eri sylintereille tulee tasaisemmin.

Perusteluita netti pullollaan.

Miten oli alunperin Porschen teollisuusmoottorissa?

Viisaammat vastatkoon.

Link to comment

Jaa,mielenkliintoista.Jostain opuksista luin taas että zenithille pitäs olla oma putki molemmille kurkuille(parempi katuajossa kiertää alhaalta asti).Ja joissain taas lukee että kerääjäkammio parempi(enemmän vääntöä).Siitä tämä epätietoisuus.Tiedä sitten noista.Mulla olis vaan molemmat enkä tiedä kumman laittas.Luulis kyllä että kerääjäkammiolla oleva olis tosiaan helpompi säätää ja seos olis tasaisempi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...