Bubble-70 Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Öljynpaineiden kadottua syyksi löytyi pumpun rattaan pyöriminen akselin ympäri. Tuleeko ongelmia jos hieman sorvaa ja hitsaa akselin kiinni rattaaseen? Tuskin on merkitystä missä kohtaa akselin hitsaa kiinni rattaaseen vai pitääkö rattaan salmiakki kuvio ja nokka-akseliin tulevan "hahlon" olla tietyssä asennossa? Quote Link to comment
-Puide- Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Öljynpaineiden kadottua syyksi löytyi pumpun rattaan pyöriminen akselin ympäri. Tuleeko ongelmia jos hieman sorvaa ja hitsaa akselin kiinni rattaaseen? Tuskin on merkitystä missä kohtaa akselin hitsaa kiinni rattaaseen vai pitääkö rattaan salmiakki kuvio ja nokka-akseliin tulevan "hahlon" olla tietyssä asennossa? Osta uus pumppu! En ole iso sijoitus ja parempi turva koneelle kun hitsattu versio. :) -Puide- Quote Link to comment
Per Jernström Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 +1 uudelle pumpulle. En ole yrittänyt hitsata pumpun hammaspyöriä, mutta kun niitä lämmittää niin hikoilevat paljon öljyä. Luultavasti hankalia hitsata. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted May 22, 2012 Author Share Posted May 22, 2012 +1 uudelle pumpulle. En ole yrittänyt hitsata pumpun hammaspyöriä, mutta kun niitä lämmittää niin hikoilevat paljon öljyä. Luultavasti hankalia hitsata. Puhaltelin pillillä rattaasta öljyt pois, en kuitenkaan punaiseksi sentään. Hitsaus onnistui ok ja sorvilla plaanasin. Toimii. Uusi pumppu varmasti paras vaihtoehto, mutta tälle koneelle tarkoitus suorittaa perusteellisempaa remppaa, vaikkakin sen aika ei ole vielä. Eli näillä mennään siihen asti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.