Jump to content

Pakun eberi kuplaan


Guest Toheltaja

Recommended Posts

Guest Toheltaja

Onko kukaan laittanut? muistaakseni tehot o 4kW (ellei mee ihan harhaan hämärä pääni) mitäs normaalit kuplan eberit o ollu? Kooltansahan tuo on isompi, mutta vois sopia samaiseen paikkaan missä "tehdas" asennuksetkin o ollu.

Link to comment

4KW on oikein. BN4 mallisia mulla on ollut paljonkin.. pakuissa.

 

Kuplaan olen aikeissa semmoisen luskoida pian, mutta se on varmasti vaikeata. Tilaa on etupellin alla niin vähän. Toinen vaihtoehto mikä on harkinnassa, on laittaa se takapenkin selkänojan taakse. Ei pitäisi olla estettä sen sijoittamiseen auton sisätilaan, kun pakoputki johdetaan asianmukaisesti ulos. Onhan se sisätiloissa pakussakin usein. (Olen sen niin katsastanut) .

 

Kerron jos onnistun :)

 

Jan

Link to comment

Mitä olen noita BN4:sia nähnyt kuplassa, ovat olleet etupellin alla poikittain, bensatankin "takana", eli lähempänä hyttiä.

Jos meinaa laittaa, ja eberi toimii kuten pitääkin, ainut mikä puuttuu enää, on saunavasta ;o)

Lämmintä nimittäin riittää moisella...

Link to comment
Mitä olen noita BN4:sia nähnyt kuplassa, ovat olleet etupellin alla poikittain, bensatankin "takana", eli lähempänä hyttiä.

Jos meinaa laittaa, ja eberi toimii kuten pitääkin, ainut mikä puuttuu enää, on saunavasta ;o)

Lämmintä nimittäin riittää moisella...

 

Varmaan mielenkiinoisesti vedetty pakoputki......

Sehän toki lämmittää kivasti kun se tuollaisessa asennuksessa tulee suoraan kintuille :D

 

jan

Link to comment
Mitä olen noita BN4:sia nähnyt kuplassa, ovat olleet etupellin alla poikittain, bensatankin "takana", eli lähempänä hyttiä.

Jos meinaa laittaa, ja eberi toimii kuten pitääkin, ainut mikä puuttuu enää, on saunavasta ;o)

Lämmintä nimittäin riittää moisella...

 

Varmaan mielenkiinoisesti vedetty pakoputki......

Sehän toki lämmittää kivasti kun se tuollaisessa asennuksessa tulee suoraan kintuille :D

 

jan

En nyt muista tarkkaan kummalle puolelle se pakari oliu vedetty, mutta noin se on ollut niissä mitä olen nähnyt... likeelle (pakarin) ei tosin kannata hirveästi laittaa roinaa, kun se menee pakostikin hetken matkaa etupellin alla ennen ulostatumistaan etulokarin alle...

 

Niin siihen en kommentoi, onko moinen asennus järkevää... ;o)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...