Jump to content

Kokemuksia pulverimaalauksesta moottoripelteihin ?


Guest KJN

Recommended Posts

Mitä kokemuksia on pulverimaalauksesta moottoripelteihin?

Kuinka maalaus kestää lämpöä?

Kyselin yhdestä puljusta asiaa ja osien pulverimaalaus ihan ok, mutta suurin osa mitä he maalaavat on "tavallista" pulverimaalausta ja sitten löytyy kyllä korkean lämpötilan kestävää maalia, mutta sen käyttö on satunnaista, joten jos sitä haluaa, niin se tulee kustannuksiltaan hiukan turhan kalliiksi pikku kikkareitten takia.

Link to comment
Guest Toheltaja

kuplan moottoripelleissä kestää tavalliset miranoolit yms ni miksei menis pulverimaali, sehän jo poltetaan kuumemmassa kiinni ku mitä sulla konehuoneessa koskaan o :)

Link to comment

Niin, itselläni ei ole ainakaan ollut koskaan ongelmia pulverimaalin kanssa, myöskään konehuoneessa. Maalaus systeemeitä on kait erilaisia, mutta ne, mitä itse olen maalauttanut, on maali poltettu peltiin uunissa kiinni 300 asteessa... että siitä voi päätellä kestääkö miten lämpöä missäkin... ;o)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Kiitos asiantuntijoille kommenteista. Juuri hain osat pulverimaalauksesta, jälki on tosi siistin näköistä ja hinta sellainen, että itse maalattuna ei olis säästänyt mitään + lisäksi tekemisen vaiva.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...