Guest Mikko Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Sanokaas nyt missä on vm.-66 kuplan oikea/alkuperäinen paikka akun maadoitukselle eli - -kaapelille? Ja kai sit täytyy myös jossain olla korin ja koneenkin välinen maajohto...? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 korista menee maajohto lootan etukannattimen pultin alta yhden nokkakappaleen M8 mutterin alla. Miulla on nyt viikon sisään silmäys kahdesta -66 kuplasta joissa molemmissa maadoitus menee korin kiinnityspultin alle siihen lämpökanavan viereen. Quote Link to comment
Guest Dragon Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Kas sattui olemaan kuva... http://fvwa.sitefactory.fi/data/4240.jpg Oli niin iso, että laitoin linkkinä. Quote Link to comment
Guest Mikko Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Eli luultavasti toi akulta tuleva kuuluu olla tos runkopalkissa. Omassa näyttää olevan laitettu takapenkin alle sen irtonaisen lätkän alle. Täytyy koittaa muuttaa se tohon palkkiin jos sit alkas toi startti pelaan kunnolla ku ei enää muutakaan keksi ja oon sen kans tapellu nyt jo monta viikkoo... :) Quote Link to comment
Guest Dragon Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Eli luultavasti toi akulta tuleva kuuluu olla tos runkopalkissa. Omassa näyttää olevan laitettu takapenkin alle sen irtonaisen lätkän alle. Täytyy koittaa muuttaa se tohon palkkiin jos sit alkas toi startti pelaan kunnolla ku ei enää muutakaan keksi ja oon sen kans tapellu nyt jo monta viikkoo... :) Joo olisikohan jokin "viritys". Itse olin vaihtamassa maattoremmiä, mutta rankan puhdistuksen jälkeen huomasin että kummakin akunkengän "liityntäpinnat" taitaa olla kuparia ja silloin jatkoin puhdistamista uudella innolla.. Quote Link to comment
Jorrma Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Akulta maakaapeli pohjaan akun viereen, siinä kuuluisi oikea paikka olla eli muistaakseni mutteri pohjaan hitsaamalla moldattu.Pohjan ulkopuolella vastaava kiinnitystapa ja siitä maakaapeli vaihteiston etukannakkeen pultin/mutterin alle.Näin maadoittuu sekä kori että vaihteisto moottoripaketti. Quote Link to comment
Recommended Posts