Jump to content

Maadoitus


Guest Mikko

Recommended Posts

Guest Mikko

Sanokaas nyt missä on vm.-66 kuplan oikea/alkuperäinen paikka akun maadoitukselle eli - -kaapelille? Ja kai sit täytyy myös jossain olla korin ja koneenkin välinen maajohto...?

Link to comment
Guest Toheltaja

korista menee maajohto lootan etukannattimen pultin alta yhden nokkakappaleen M8 mutterin alla. Miulla on nyt viikon sisään silmäys kahdesta -66 kuplasta joissa molemmissa maadoitus menee korin kiinnityspultin alle siihen lämpökanavan viereen.

Link to comment
Guest Mikko

Eli luultavasti toi akulta tuleva kuuluu olla tos runkopalkissa. Omassa näyttää olevan laitettu takapenkin alle sen irtonaisen lätkän alle. Täytyy koittaa muuttaa se tohon palkkiin jos sit alkas toi startti pelaan kunnolla ku ei enää muutakaan keksi ja oon sen kans tapellu nyt jo monta viikkoo... :)

Link to comment
Guest Dragon
Eli luultavasti toi akulta tuleva kuuluu olla tos runkopalkissa. Omassa näyttää olevan laitettu takapenkin alle sen irtonaisen lätkän alle. Täytyy koittaa muuttaa se tohon palkkiin jos sit alkas toi startti pelaan kunnolla ku ei enää muutakaan keksi ja oon sen kans tapellu nyt jo monta viikkoo... :)

Joo olisikohan jokin "viritys".

Itse olin vaihtamassa maattoremmiä, mutta rankan puhdistuksen jälkeen huomasin että kummakin akunkengän "liityntäpinnat" taitaa olla kuparia ja silloin jatkoin puhdistamista uudella innolla..

Link to comment

Akulta maakaapeli pohjaan akun viereen, siinä kuuluisi oikea paikka olla eli muistaakseni mutteri pohjaan hitsaamalla moldattu.Pohjan ulkopuolella vastaava kiinnitystapa ja siitä maakaapeli vaihteiston etukannakkeen pultin/mutterin alle.Näin maadoittuu sekä kori että vaihteisto moottoripaketti.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...