Jump to content

-65 junakeulan iskarit


Recommended Posts

Guest Mikko

Vakiomittaisia öljy Etuiskareita merkkia Cofab on ainakin auton kevytperävaunuissa, ostin noin puolivuotta sitten Onnekylän ostosparatiisista Veljekset Keskiseltä Tuurista hintaan 10,80 EUR kpl, HC:n myymissä Cofabeissa joissa sama mallinumero hinta oli 24EUR kpl tai jotain, muisti voip pettää. Näitä on varmaan muissakin perävaunun osia myyvissäliikkeissä. Biltema?

 

Jari

 

http://www.tuuri.fi/

Link to comment
Guest PeteT

Mulla on '64 klaipparissa biltema-merkkiset iskarit ainakin takana, satuin pistämään merkille kun eilen könysin sen alla :) En tiedä mallinumeroa kun en ole niitä itse sinne laittanut. Mutta että sieltä saattaa siis löytyä sopivia.

 

P

Link to comment
  • 4 weeks later...
Guest PeteT

Pitää vähän palata vanhaan aiheeseen. Kävin eilen leimauttamassa Kleinbussin, ja sain iskaritestin jälkeen suullisen kunniamaininnan "päivän vanhin auto, ja parhaat iskarit".

 

I shit you not.

 

Ja iskarit siis ovat Biltemasta.

Link to comment
Guest PeteT

Emmää tiedä mitä se testaa. Hetki aikamoista röykytystä, vähän kuin olisi ajanut nimismiehenkiharaa ja sitten vielä kiven yli, ja sitten tuli lukemia tauluun. Inssi puhui jotain tyyliin 82% vaimennustehoa jäljellä...mutta mihin verraten? Ennenhän iskarit olivat hyvät, kun ei vuotaneet öljyä.

 

Mutta ihan oikeesti, mitä varten Klaipparissa pitäisi olla jotenkin erityiset iskarit? En mä usko että mä kaiken muun pienen hänksätyksen seasta huomaisin eroa jos nyt vaihtaisinkin testatusti toimivat pilteema-pumput vaikka Bilsteineiksi.

 

Löysitkö itse jo iskarit?

Link to comment

No lähinnä haen vain pitkäikäisiä iskareita että ei oo mehut pihalla jo ensi syksynä ;) Enpä ole vielä niitä kysellyt, uusi ohjausvaimennin on jo hankittu. Vaihtaisi kerralla sitten kaikki, nyt on akuutti rahapula :D

Link to comment
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...