-MITO- Posted April 3, 2004 Posted April 3, 2004 Kellään kokemuksia junikseen passaavista iskunvaimentimista ja hinnoista? Quote
Guest Mikko Posted April 4, 2004 Posted April 4, 2004 Vakiomittaisia öljy Etuiskareita merkkia Cofab on ainakin auton kevytperävaunuissa, ostin noin puolivuotta sitten Onnekylän ostosparatiisista Veljekset Keskiseltä Tuurista hintaan 10,80 EUR kpl, HC:n myymissä Cofabeissa joissa sama mallinumero hinta oli 24EUR kpl tai jotain, muisti voip pettää. Näitä on varmaan muissakin perävaunun osia myyvissäliikkeissä. Biltema? Jari http://www.tuuri.fi/ Quote
Guest PeteT Posted April 5, 2004 Posted April 5, 2004 Mulla on '64 klaipparissa biltema-merkkiset iskarit ainakin takana, satuin pistämään merkille kun eilen könysin sen alla :) En tiedä mallinumeroa kun en ole niitä itse sinne laittanut. Mutta että sieltä saattaa siis löytyä sopivia. P Quote
-MITO- Posted April 5, 2004 Author Posted April 5, 2004 Biltema merkkiset iskarit ei ny hirveesti kiehtoisi :) Kybin kaasuvaimentimet ois jees kuhan tietäis vaan sopivan pituuden. Quote
Guest PeteT Posted April 30, 2004 Posted April 30, 2004 Pitää vähän palata vanhaan aiheeseen. Kävin eilen leimauttamassa Kleinbussin, ja sain iskaritestin jälkeen suullisen kunniamaininnan "päivän vanhin auto, ja parhaat iskarit". I shit you not. Ja iskarit siis ovat Biltemasta. Quote
-MITO- Posted April 30, 2004 Author Posted April 30, 2004 Heh, testeri sanoo noin mutta mites käytäntö? Eikö nuo testerit muutenkin vertaa vain vaimentimien keskinäisiä eroja? Quote
Guest PeteT Posted April 30, 2004 Posted April 30, 2004 Emmää tiedä mitä se testaa. Hetki aikamoista röykytystä, vähän kuin olisi ajanut nimismiehenkiharaa ja sitten vielä kiven yli, ja sitten tuli lukemia tauluun. Inssi puhui jotain tyyliin 82% vaimennustehoa jäljellä...mutta mihin verraten? Ennenhän iskarit olivat hyvät, kun ei vuotaneet öljyä. Mutta ihan oikeesti, mitä varten Klaipparissa pitäisi olla jotenkin erityiset iskarit? En mä usko että mä kaiken muun pienen hänksätyksen seasta huomaisin eroa jos nyt vaihtaisinkin testatusti toimivat pilteema-pumput vaikka Bilsteineiksi. Löysitkö itse jo iskarit? Quote
-MITO- Posted April 30, 2004 Author Posted April 30, 2004 No lähinnä haen vain pitkäikäisiä iskareita että ei oo mehut pihalla jo ensi syksynä ;) Enpä ole vielä niitä kysellyt, uusi ohjausvaimennin on jo hankittu. Vaihtaisi kerralla sitten kaikki, nyt on akuutti rahapula :D Quote
Fileas Posted April 30, 2004 Posted April 30, 2004 11 volkkarin mentävä rahareikä taskussa ? ;D Quote
Masa Posted July 17, 2004 Posted July 17, 2004 millä tiedoilla (mitat?) noita kannattaa lähteä kyselemään. Quote
Recommended Posts