Guest arto linden Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Puristuksista ei tietoa,kuitenkin vakiota enemmän. 1,6, keski dellu Tulpat boch 7 98e :tä käyttäessä ei niin helposti jälkikäyntiä. Öljyn lämmöt saan huomenna selville paistomittarilla, josko kävis liian kuumana? Öljynlauhdutin siiretty pyöräkoteloon ja sillä myös "flekti" ruuhkia varten. Mitä sanoo tietäjät...... Quote Link to comment
Guest Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Karstaa? Keskikaasarit on säädettävä rikkaalle jotta ne toimii, ja nokea syntyy...? Puristukset ja nokka olis tiedettävä jotta osais enempiä arvuutella. Jan Quote Link to comment
Guest arto linden Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Öljyn "aamulämpö" 80 joten sitä lämpö ongelmaa ei ole. Silti taas potkas muutaman kerran takas. Toi karsta vois olla syy. Täytyy kokeilla antaa kierroksia ja pikkuhiljaa muutama desi vettä josko tokenee (no, ainakin tulpat!) Quote Link to comment
Per Jernström Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Mulla on sama jutta yhdessä vanhemmassa vakiokoneessa. Kun öljyt menee vanhoiksi rupee moottori vuotamaan öljyä hihnapyörästä ja tulee jälkikäyntiä jos on ajetttu kuumaksi. Kun vaihtaa uudet X100 20W/50 öljyt tilalle niin oireet vähenee. Syy on että moottorin kuumuus "rikkoo" öljyn sakeuttajat ja siitä tulee liian litkumaista. Quote Link to comment
Guest arto linden Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Mulla on sama jutta yhdessä vanhemmassa vakiokoneessa. Kun öljyt menee vanhoiksi rupee moottori vuotamaan öljyä hihnapyörästä ja tulee jälkikäyntiä jos on ajetttu kuumaksi. Kun vaihtaa uudet X100 20W/50 öljyt tilalle niin oireet vähenee. Syy on että moottorin kuumuus "rikkoo" öljyn sakeuttajat ja siitä tulee liian litkumaista. Keväällä vaihdetut 20w/50 öljyt eikä ne häviä mystisesti, eli ei pitäis olla syy.... ja tosiaan 98e tankkiin niin oireet vähenee. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.