Guest samip Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Luin muutaman topicin jo tästä aiheesta joten en kysy kuinka tuo ilmaus kannattaa tehdä, vaan että kumpiko on todennäköisempää? Eteen on uusittu sylinterit, letkut, toinen putki ja kengät. Säiliö tyhjeni kun laskin edestä vanhat nesteet pois ja nyt kasauksen ja ilmauksen jälkeen poljin painuu liian syvään. Olisiko mahdollista että vaikka säädin kasausvaiheessa kengät hipomaan rumpuja, niin nyt kun poljinta on paineltu niin nyt vasta kengät haki paikkansa ja säätö pitäisi tehdä uudelleen? Se kun oli tuo emäntä poljinta painelemassa kun itse availin ilmausruuveja niin en tiedä kuinka poljin käyttäytyi tuossa työn edetessä... kuulemma otti jossain vaiheessa jo paljon ylempänä mut sit alkoi vajoamaan. ;) Vai onko todennäköisempää että tuota ilmaa olisi sittenkin vielä järjestelmässä? Selviäisihän tuo tietty kun vaan menisi rassaamaan... mut kun eilisen päivän tota hitsailin niin ajattelin pitää tänään välipäivän harrastamisessa. :) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 Ne tosiaankin hakee paikkansa sieltä. Vähän jarruttelua ja pyörittelyä ennen lopullista säätämistä. Quote Link to comment
Per Jernström Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Joskus niissä sylintereissä on niin paljon kökköä että ne eivät mene täysin kasaan lepotilassa. Vedin itse alipainepumpulla ilmat pois ja piti sen jälkeen säätää jarrut uusiksi kun poljin meni pohjaan, vaikka oli toiminut moitteetta ennen sitä. Ja aika mustaa se neste kyllä oli. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Hermot meinas tänään mennä, ilmailin imupumpulla juniksen jarruja (kaikki uutta) ja ilmaukseen meni 5 x 0,5 ltr nestettä (jonka toki kierrätin) ja viitisen tuntia aikaa. Nyt tuntuu pelittävän. Ja jarrut kehittiin lähes kiinni. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.