Jump to content

KUPLA


Guest svaris

Recommended Posts

Guest valtteri

Jussi on ainoa tuntemani kauppias, joka antaa osia köyhälle ja sanoo että maksa kun on fyrkkaa. Osia löytyy ja niitä myös toimitetaan ihan paikan päälle.

 

Jussin kanssa asioiminen on itse asiassa kuin asioisi kaverin kanssa... se on mielestäni harvinaista. Two thumbs up!

Link to comment

Juu aina on kaupat sujuneet Jussin kanssa, näkemättä ostettu kupla oli mitä luvattiinkin ja kotiinkuljetus 20e:lla! Sillä rahalla ei traileriakaan vuokraisi. Myöskin ongelmatilanteissa Jussi on hoitanut hommat hienosti joten kehut Kuplapajan suuntaan Lohjalta. Monet ostokset Jussi on tuonut suoraan sovittuun paikkaan ja rahtikuluilta on säästynyt. Harva kauppias näin hyvin tulee asiakastaan vastaan. Jatkossakin tietää että Jussilta kannattaa kysellä kun tarvii volkkariosaa.

Link to comment
Tarkoittaakohan nämä lukemattomat Jussinkehut että topicin alkujuttu ei pitäisikään paikkaansa vai pitääkö olla Jussintuttu?

Osu ja uppos!

Asiakassuhde on aina keskeinen. Kun se on kunnossa, homma pelaa. Kaikilla vaan ei ole ollut samanlaisia mahdollisuuksia ponnistella (itse) sen eteen. Ainahan myyjällä on oikeus valikoida asiakkaansa jne.

Itse uskon kaiken mitä edellä on kommentoitu; plussat ja miinukset. Itse valitettavasti "tipuin" tuohon miinus-kategoriaan, koska ostoponnisteluni eivät tuottaneet tulosta, lupauksissa ei pysytty alkuunkaan.

 

Silti voin todeta, että Jussi/Kuplapaja on yksi hyvin tärkeä osa kotimaista VW-harrastusta, ja kiitollisia saamme olla tästä(kin) yrityksestä.

 

- J

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...