Guest Hannuak Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Otsikosta varmasti selviää olennainen,uudet putket ja tiivisteet odottaa jo hyllyssä, eli onnistuuko pelkät venttiilikoneistot irroittamalla, tavitaanko jotain liimaa tai silikonia kasatessa.Onko jotain muuta erityisesti huomioitavaa? Hannu Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Onnistuu pelkällä venakoppa kikkailulla.Itte laittasin O-renkaan kaveriksi jotakin tiiviste mömmöä. Niin juu, yksi huomio. Kuivana o-rengasta paikalleen vääntäessä, vääntäyty o-rengas kurtulle & muljautti ittesa osaksi pois suojaputken urastaan. Eli öljyn kera, tai sitten liukkaan tiiviste liiman kera. Asennus helpoin, kun ettit sopivan rukarin ja käytät sitä väärinpäin tuurnana vasaran kera Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Tarkista onko putki oikean kokoinen. O-renkaan kohdalta on olemassa ainakin kahta eri kokoa. Tää nyt on ongelma, jos sulon miljoona laatikoista kasattu yksilö... Quote Link to comment
Lahti411 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Mä en ainakaan saanut tiivisteitä pitämään öljyjä ilman liimaa. Aina vaan tippui öljyä lämmönvaihtimille, josta sitten seurasi kunnon käryt kabiiniin. Quote Link to comment
Guest Hannuak Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Kiitoksia neuvoista, nämä nyt vaihdettu ja kasattu kera moottorisilikonin, toivotaan että tuli tiiviit. Hannu Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.